FANDOM

Littlest Petshop : Un monde à nous ! is the French dub of Littlest Pet Shop: A World of Our Own.[2]

Description

TiJi

La belle bande de mini animaux t'emmène à la découverte de Paw-Tucket, leur monde rien qu'à eux !

Bienvenue à Paw-Tucket, un monde réservé aux animaux de compagnie. Pour y accéder, il faut passer par la porte magique qui sépare le monde des humains et le monde des Petshops. Trip, Quincy, Jade, Roxie, Edie et Bev partent à la découverte de ce nouvel univers en quête d’aventures, de rires et surtout de nouvelles amitiés !!

Translation: This beautiful group of mini-animals takes you to the discovery of Paw-Tucket, their world just for them!
Welcome to Paw-Tucket, a world reserved for pets. To access it, you have to go through the magic portal that separates the human world and the Pet Shop world. Trip, Quincy, Jade, Roxie, Edie, and Bev discover this new universe in search for adventure, laughter, and especially new friends!

Gulli

Découvre Paw-Tucket, un monde d'animaux créé par les animaux, pour les animaux. Un vrai paradis auquel ils peuvent accéder grâce à un portail magique qui s'ouvre dans le monde des humains.

La-bas, c'est toujours la fête ! On y trouve des pistes de ski, des salons de beauté, un bateau de croisières... le rêve absolu !

Mais plus que tout, Paw-Tucket c'est l'endroit où les animaux de tous les milieux se rencontrent ! Notamment Roxie, Jade, Trip, Quincy, Edie et Bev, les personnages principaux de ton nouveau dessin animé préféré.

Viens t'amuser avec eux, tu vas adorer le voyage !

Translation: Discover Paw-Tucket, a world of animals created by animals, for animals. They can access a real paradise through a magical portal that opens up in the human world.
It's always a party there! There are ski slopes, beauty salons, a cruise ship... it's the absolute dream!
But more than anything, Paw-Tucket is a place where pets from all over the world can meet up! Including Roxie, Jade, Trip, Quincy, Edie, and Bev, the main characters of your new favorite cartoon.
Come have fun with them, you'll love the trip!

Cast and characters

Shorts

Series

Original name French name Actor Season Episode
Main characters
Roxie McTerrier Roxie Esther Aflalo Flag of Belgium 1
Jade Catkin Jade Manon Hanseeuw
Trip Hamston Trip Ludivine Deworst
Quincy Goatee Quincy Simon Hommé
Edie Von Keet Edie Helena Coppejans
Bev Gilturtle Bev Fanny Dreiss
Supporting characters
Savannah Cheetaby Savannah Ludivine Deworst Flag of Belgium 1
Petula Woolwright Petula Marie-Line Landerwyn
Sweetie Pom Pom
TBA
TBA
TBA
Gavin Chamelle Gavin Quentin Minon Flag of Belgium
Mitchell Snailford
TBA
TBA
TBA
Mister Yut
TBA
TBA
TBA
Scoot Racoonerson Scoot Yvan Reekmans Flag of Belgium
Austin Goldenpup Austin Quentin Minon

Episodes

Season Originally released
Season premiere Season finale
  Shorts October 4, 2017 April 25, 2018
Season Episodes Originally aired
Season premiere Season finale
  1 26 April 9, 2018
TBA

Broadcast

Littlest Petshop : Un monde à nous ! premiered on Tiji in France on April 9, 2018 at 12:50,[1] 5 days prior to the U.S. release.

Gallery

LPS AWOO title card (French)
The image gallery for the dub "Littlest Petshop : Un monde à nous !" may be viewed here.

Trivia

  • This was the first dub to be released.
    • This is also the first dub to feature localized content.

References

  1. 1.0 1.1 http://www.lemediaplus.com/tiji-serie-inedite-littlest-pet-shop-monde-a-arrive-9-avril/
  2. http://www.tiji.fr/Heros/Littlest-Petshop-Un-monde-a-nous

External links